Re: drukowanie dwóch na stron na jednej poprzez zrzuty ekranu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 19:28:40 MET DST

in news:faicip$kj6$1@news.onet.pl , *Sławomir Stępniak* wrote:
> Użytkownik "danonwoj" napisał w
> Wraz z ploterem Canona zainstalowałem jakiś programik robiący za bufor
> wydruku, przechwytuje wydruki na określoną drukarkę i ustawia w
> kolejce Celem jest poustawianie kolejności do rozmiaru papieru. Coś
> mi się kołacze, że umie złożyć 2 na stronę, ale sprawdzę jutro.

Nic z tego, ten akurat nie składa 2 w 1, tylko umie manewrować
kolejnością.
Ale pomysł z pogranicza genialności ;-), tylko nie wiem czy zadziała
(starczy marginesu), przeciąć kartki A4 na pół [1], włożyć tak
uzyskane A5 poziomo,... potem ewentualnie skleić ;)
(a może nie trzeba).

[1] Dla idących na łatwiznę (niezalecane) można prawdopodobnie
kartki w takim formacie kupić.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)