Re: drukowanie dwóch na stron na jednej poprzez zrzuty ekranu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 00:15:54 MET DST

Użytkownik "danonwoj" napisał w news:fai3hn$3lb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> muszę drukować dwa następujące po sobie zrzuty ekranu. Następuje one
> bezpośrednio po sobie. Wymaga to oczywiście druku na dwóch stronach
> oddzielnie (nie mam druku dwustronnego w drukarce z automatu, a ręcznie
> nie będę co chwila przekładał). W związku z czym zrzut ekranu drukuje
> się w obu przypadkach na mniej niż połowie strony. Chciałbym zrobić
> rzecz następującą: zrobić dwa zrzuty (np. wkleić do wieloschowka) i
> następnie wydrukować je, jeden pod drugim, na jednej stronie. Zaznaczam,
> [...]

Wraz z ploterem Canona zainstalowałem jakiś programik robiący za bufor
wydruku, przechwytuje wydruki na określoną drukarkę i ustawia w kolejce
Celem jest poustawianie kolejności do rozmiaru papieru. Coś mi się
kołacze, że umie złożyć 2 na stronę, ale sprawdzę jutro.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)