Re: niebieski ekran - problem z ntfs.sys

Autor: yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 11:23:32 MET DST

> Tylko płyta instalacyjna XP/Vista i polecenie chkntfs /r.
> Albo Ultimate Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/.
> --
> M. [Windows - Shell/User MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Gdybym tylko trochę poczekał, ale próbowałem z tą płytą naprawczą jednak
strasznie
wolno mieliła i na jakichś 2% wyłączyłem komputer. Teraz podczas startu
systemu
pokazuje się już czarny ekran z komunikatem o nie możności znalezienia
jakiegoś innego pliku.
Teraz to już chyba tylko format i reinstall, albo może gdzieś mi podłączą
ten dysk do innego
komputera i uda się zrzucić zdjęcia z Moje Obrazy na inny dysk.
yaro