Re: [NTG?] MS SQL 2000 -> MS SQL 2005

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 11:46:25 MET DST

Piotr Smerda na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> Witam
> Na początek przyszłego kwartału planuję podniesienie wersji SQL Servera z
> 2000 na 2005. W związku z tym chciałbym spytać Grupowiczów o ewentualne
> problemy przy robieniu upgrade.
> Upgrade ma być przeprowadzony w środowisku nieklastrowym, serwery
> dwuprocesorowe 4 rdzeniowe, RAMu dużo :)
> No i jeszcze jedno pytanko takie OT : ile (orientacyjnie) może kosztować (w
> PLN) upgrade z 2000 Std do 2005 Std Single Processor? Na stronie Promise
> nie ma opcji upgrade, MS nie chce przez telefon o cenach opowiadać :/

NTG. http://wss.pl/frmThread.aspx?gid=17 jest lepszym miejscem :)

A poważniej: jest trochę niezgodności przy stosowaniu dużej ilości
pomocniczych rzeczy z MS (typu msxml, sqlxml, itp). Pewna ilosć
niezgodności składniowych. Jak aplikacja wspierana na 2005 to nie
powinno być problemów.
Jak własna to pilot jest mocno wskazany.

Ale to zawsze zależy od aplikacji. :)

co do cen: IMHO bez SA nie ma opcji upgrade.
w każdym bądź razie ja w cennikach nie widzę

--
Ziemek