Re: jaki antyvir? nod32 VS kaspersky? czy inne?

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 00:07:52 MET DST

Michal Biek pisze:

> Na jakiej podstawie formujesz taką opinię?
> NOD, bo polski?
> AFAIK KAV nie jest gorszy od NODa 'o niebo'!

NOD jest polski? tzn polskojezyczny? to chyba slaby argument:)
wazniejszym wg mnie jest to ze instalujac NODa i odpowiednio go
konfigurujac mozesz zapomniec o wirusach i o problemach zwiazanych z
ochrona antywirusowa.
NOD automatycznie pobiera aktualizacje nie przeszkadzajac wogole w pracy
tak jak ma to miejsce w niektorych antyvirach gdzie po aktualizacji
wyskakuja okna wielkie itd, albo podczas startu robione sa aktualizacje itd.
mozesz ustawic noda zeby sprawdzal dysk okresowo w poszukiwaniu wirusow,
nie obciaza systemu, sprawdza pliki w locie, jak sciagasz z netu jakis
plik z wirusem odrazu wyskakuje komunikat
jak dla mnie same plusy. korzystalem kiedys z kilku antyvirow i zaden
nie zagoscil u mnie na dluzej. kasperskiego tez mialem i wywalilem.
noda mam od dosyc dawna.
mam okazje widziec jak dzialajac inne antyviry na roznych kompach w
miejscach publicznych i nie tylko i zaden nie dziala tak sprawnie jak NOD.