Jak poprawić przyporządkowanie ikonek do typów plików?

Autor: michalek <michales_at_polbox.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 01:08:18 MET DST

No właśnie. Nie wiem czym to spowodowałem
ale od pewnego czasu wszystkie Office'owe programy
"zgubiły" swoje ikonki które były wyświetlane w Eksploratorze
czy na pulpicie. Czyli taka z literką W dla Worda X dla Excela
itd.

Przy czym samo przyporządkowanie typów plików .doc, .xls
działa poprawnie. Czyli klikanie na plik wywołuje poprawnie
program obsługujący go.
Poradźcie jak poprawić to wyświetlanie ikon.
Pewnie proste, ale nie udało mi się znaleźć w necie.