Re: Komputer się pewnie zepsuł...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 20:21:03 MET DST

*Lawrens Hammond* pisze:

> No proszę, ledwo udało mi sie posprzątać po awarii systemu plików, a tu
> nagle siedzę sobie z rana przy kompie, cuś tam rzeźbię... jeb, twardy
> reset nagle i bez uprzedzenia.
[...]

E tam, widocznie ostatnie kilkadziesiąt godzin jakieś pechowe musiało być
:). Wczoraj po południu miałem to samo. Najpierw bluescreen (pierwszy od
kilkunastu miesięcy) spowodowany przez fwdrv.sys (od Kerio 2.1.5) a po
kilkunastu minutach nagły restart - bez żadnego ostrzeżenia ani innego
śladu w Dzienniku zdarzeń. Zanim zacząłem się na serio niepokoić i szukać
przyczyny - przeszło i pewnie się już przez następne parę miesięcy nie
powtórzy.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]