[Win XP] Brak kont użytkowników

Autor: SHP <shapie_at_onslaughters.org.kasuj>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 04:00:31 MET DST

Witam.

Pomimo tego, że na moim kompie jest zdefiniowanych trzech użytkowników
(dwóch, bez admina), to po odpaleniu windy mam tylko konto administratora -
nie mam możliwości wybrania innego konta. W czym może leżeć problem?
Niedawno zainstalowałem i uruchomiłem program A-squared free (likwidacja
szpiegów). Czy to on mógł mi coś nagrzebać? (np. wykasować jakiś rejestr?).
Co zrobić, by konta użytkowników znów były widoczne? Przeglądałem pliki,
które powyższy program przerzucił do kwarantanny, ale nie wiem, czy któryś z
nich odpowiada za etap logowania do windy.

Pozdro
Tomek