Re: Słownik ort. w Windows Mail

Autor: Ris <ris_at_onet.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 23:07:33 MET DST

On 8 Sie, 22:50, "Skrypek" <c...@ci.w.dupe> wrote:
> Ris nabazgrał:

> A co go w takim razie niby czyni najlepszym klientem poczty?
Funkcjonalność, przejrzystość, prostota obsługi.

> Zdarza mi się czasem czytać coś w google groups, gdy ktoś poda linka lub za
> czymś guglam. Wtedy jeszcze jakoś da się przeżyć. Normalnego użytkowania
> sobie nie wyobrażam.
> Co do poczty: dlaczego webmail na guglu miałby być mniej niewygodny niż
> webmail na onecie, wp, interii czy innym serwisie?
Pierwsza funkcja z brzegu wspólna lista kontaktów dla emaili i
wszelakich komunikatorów. Czy onet.pl, interia.pl czy co tam chcesz
umożliwia rozmawiać z ludźmi poprzez Tlen, Jabber, GG z poziomu konta
pocztowego?

> No i w ogóle nie rozumiem dlaczego tak niezręcznie próbujesz porównywać
> program komputerowy z serwisem www.
Jeśli nie rozumiesz to nie czytaj.

--
Robert Sajdok (Ris)