Przełączanie użytkowników - nie przyjmuje haseł

Autor: AdamS <ad.as_at_wycinanka.interia.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 07:42:57 MET DST

Witam
Ostatnio pojawił mi się następujący problem:
przy aktywnym przełączaniu użytkowników, kiedy chce się przełączyć na
innego użytkownika nie mogę tego zrobić bo system nie akceptuje haseł.
Żeby było śmieszniej z tego samego powodu nie mogę wrócić do
zalogowanego użytkownika. Logowanie po ponownym uruchomieniu lub z
wyłączonym przełączaniem działa poprawnie. XP SP2. Najprawdopodobniej
to ja coś namieszałem bo wszystko działało, tylko za cholere nie mogę
znaleźć przyczyny. Proszę o jakieś wskazówki.

--
Pozdrawiam AdamS