Re: S³ownik ort. w Windows Mail

Autor: Skrypek <chuj_at_ci.w.dupe>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 22:50:59 MET DST

Ris nabazgra³:

> Brakuje mu masê funkcjonalno¶ci, które s± w kontach google.

A co go w takim razie niby czyni najlepszym klientem poczty?

> Popróbuj a nie dziw siê.

Zdarza mi siê czasem czytaæ co¶ w google groups, gdy kto¶ poda linka lub za
czym¶ guglam. Wtedy jeszcze jako¶ da siê prze¿yæ. Normalnego u¿ytkowania
sobie nie wyobra¿am.
Co do poczty: dlaczego webmail na guglu mia³by byæ mniej niewygodny ni¿
webmail na onecie, wp, interii czy innym serwisie?
No i w ogóle nie rozumiem dlaczego tak niezrêcznie próbujesz porównywaæ
program komputerowy z serwisem www.