Re: Zarządzanie drukarkami w sieci...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 17:25:01 MET DST

** Robert Worec <Robtn@poczta.onet.pl> wrote:

> ja uzywam systemu FollowMe firmy Ringdale w architekturze client-server po
> TCP/IP:

> http://ringdale.com/followme/st/asp/en/software.htm

> w Polsce reprezentuje ich firma Unicorn:
> http://www.unicorn.pl/

Hmm no tak, ale to jest w sumie system zarządzania/zliczania wydruków etc. - mi coś takiego nie jest potrzebne bo:

- kolejny serwer od którego zależna jest produkcja (sprawa krytyczna) i który
  trzeba mieć na głowie
- bardziej szukałem czegoś do utrzymania ewidencji sprzętu i ogarnięcia w
  jakiej jest lokalizacji

W kolejnym poście opiszę jak to rozwiązałem (tzn. rozwiązuję bo się wdraża
dopiero).