Re: Słownik ort. w Windows Mail

Autor: Paweł J. <silniki1_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 16:52:54 MET DST

Te dowcipas ! W d.... cię nikt przypadkiem nie kopnął ? Rozumiem , ze jesteś
geniuszem i nawet przy pisaniu liter nie połykasz.. A jakbyś lepiej się
uczył w szkole podstawowej, to byś wiedział, że to błąd ort !
Nie jest to grupa typu polityka gzie podobne rzeczy jest w dobrym tonie
pisać... ale widzę że plewy poniewierają się wszędzie...

--
      Pozdrowienia
                                    Paweł J.