Re: Nie chce sie system zaadowac

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 00:12:33 MET DST

wrad ośmielił się napisać:
> Witam Was!
> Mam ot taki problem, po zaniku napiecia wylaczylo mi kompa, juz go nie
> uruchamialem. Jednak jak siostra chcciala wlaczyc to pokazywal sie tylko ekran
> ze laduje jednak po chwili restart.

Moze byc ciezko, przede wszystkim w tym miekscu gdzie dajesz tryb
awaryjby uzyj czegos takiego jak "wylacz ponowne uruchomienie po awarii"
  czy jakos takm i zapewne pokaze ci sie bluescreen z napisami, istotny
jest:
nazwa bledu parametry i ew. na dole nazwa sterownika
uzbrojony takimi informacjami mozesz popytac wujka google

Mialem podobna sytuacje, moze ci sie wysypac system plikow, byc moze
pomoze samo przelozenie dysku do innego kompa (jako drugi of korz),
poniewaz wtedy odpali mu sie chechdisk i byc moze go naprawi, jakby nie
bylo powinno pomoc naprawianie systemu (odpal kompa z plyty
instalacyjnej i daj naprawianie systemu), po takiej operacji powinienes
wszystko miec tak jak miales (ustawienia, programy dokumenty)

> PS Aktualnie pisze z wersji LiveCD starego knoppixa i nie mam polskich znakow,
> za co przepraszam.

to nawet lepiej