Re: Nie chce sie system zaadowac

Autor: już ok <wradWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 10:02:10 MET DST

Więc tak troche się zapomniałem mi przy naprawie systemu nie dałem do polecenia
chkdsk parametru /r a dawałem /p. To pomogło do polecenia chkdsk dać /r, czyli
wyszukuje on błędny i naprawia je jeżeli jeszcze nadaja się do naprawy!
Dzięki za pomoc.
Aha nie miałem opcji żeby uruchamiało bez "ueachamianie po awarii"