Nie chce sie system zaadowac

Autor: wrad <wradWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 22:33:44 MET DST

Witam Was!
Mam ot taki problem, po zaniku napiecia wylaczylo mi kompa, juz go nie
uruchamialem. Jednak jak siostra chcciala wlaczyc to pokazywal sie tylko ekran
ze laduje jednak po chwili restart. Jak probowalem dawac ostatnia dobra
konfiguracje to nic nie dalo, a jak chcialem sprobowac poprzez tryb awaryjny to
wyswietlilo zeby nacisnac ESC aby pominac plik SPTD.SYS i znowy restart!
Poradzcie co mam robic?!

PS Aktualnie pisze z wersji LiveCD starego knoppixa i nie mam polskich znakow,
za co przepraszam.