Re: Meczaca aktywacja WinXP Home OEM

Autor: Ada <adal_at_spam.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 17:44:08 MET DST

"Radosław Sokół" :

> Po co?

Mam swoj styl, swoj smak, swoje potrzeby. Nie interesuja mnie sterowniki,
ktore nie dzialaja, nie interesuja mnie bezuzyteczne dodatki, programy,
ktorych nigdy nie uzyje, a ktore na dzien dobry domagaja sie rejestracji,
ustawiania, itp. Meczy mnie ukryta partycja z dziurawym windowsem. Latwiej i
szybciej zainstalowac od poczatku, sciagnac update'y, najnowsze sterowniki
ze strony producentow sprzetu. W przypadku tych ostatnich, w wiekszosci
przypadkow nie widac roznicy, ale jesli chodzi o kamere (wiecej opcji) i
wireless (w koncu dziala) to jak najbardziej !

> To ile było tych prób?

5-10, ostatnia w styczniu, telefoniczna po akceptacji konsultanta.

> Ale przecież system reinstaluje się raz, może dwa razy,
> nie częściej niż raz na rok, a w takich warunkach żadne
> limity nie obowiązują...

Liczba instalacji zalezy od wiedzy i doswiadczenia. Poczatkujacy moze
instalowac codziennie. Dlaczego Microsoft utrudnia zycie ? To ciagle
oryginalny Windows i ten sam sprzet !

Pozd
Ada