Re: Meczaca aktywacja WinXP Home OEM

Autor: Miroo <miroo_dnREMOVE_at_CAPITALop.LETTERSpl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 23:29:52 MET DST

Date: Wed, 1 Aug 2007 17:44:08 +0200, name: Ada:

> 5-10, ostatnia w styczniu, telefoniczna po akceptacji konsultanta.

To nie powinno być problemów z aktywacją przez internet
bo AFAIK co pół roku "resetują" się liczniki :)
Ale mogę się oczywiście mylić. Mam windowsa już prawie 5 lat,
mnóstwo syfu różnistego i w zasadzie żadnych problemów
(chodzi bez resetu czasem nawet 2 miesiące) więc nie pamiętam
co to jest aktywacja :P

Pozdrawiam
Miroo