Re: [XP] ustawianie uprawnien dla HKCU

Autor: AnJack <anjack_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 17:22:37 MET DST

fijak napisał(a):

> taki klucz nie istnieje u mnie

Bo on tworzy sie po zablokowaniu taskmanagera np. przez gpedit.msc
Lub tez mozna go utworzyc wlasnie samemu.

> Wiem jak sie
>
> faktycznie, ale jaki problem to zmienic?

No wlasnie taki, ze moge zmienic tylko dla biezacego uzytkownika.
A jezeli ten uzytkownik nie jest adminem to nie moze zmienic.
I kolo sie zamyka.

Przynajmniej jakis trop jest. Dzieki.

Pozdrawiam.