Re: [XP] ustawianie uprawnien dla HKCU

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 00:41:35 MET DST

AnJack ośmielił się napisać:

> To sobie sprawdz to na tym konkretnym przypadku :-)

taki klucz nie istnieje u mnie

Wiem jak sie
> przyznaje prawa dostepu do kluczy. Akurat Policies jest tylko do
> odczytu nawet w HKCU.

faktycznie, ale jaki problem to zmienic?

Problem - jak przyznac uprawnienia globalnie
> dla wszystkich uzytkownikow za jednym zamachem?

to jest calkiem inne pytanie, imho nie da sie, (no chyba ze
programistycznie to i owszem, skoro jestes programista to poczytaj w sdk
o ACLach) hkcu to jest alias do odpowiedniego podklucza w HKEY_USERS
(tam masz sidy a nie nazwy userow)

Mozesz natomiast zmodyfikowac HKEY_USERS\.DEFAULT spowoduje to
NAJPRAWDOPODOBNIEJ ze nowotworzony user bedzie miec takie wpisy jakie
chcesz, natomiast prawa chyba sie nie nadzadza ale nie wiem.