Re: raid 5 na 3 dyskach + widnows

Autor: milutki <abu_debu_at_algrim.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 09:49:26 MET DST

> Nie wiem. Podejrzewam ze kilkaset zlotych. Ale moze opisz po co ci taka
> macierz?

Po co mi RAID1 skoro aż 50% pojemności jest traconych a chcąc posiadać
możliwośc rozbudowy systemu o dodatkowe dyski oraz dużą pojemność +
bezpieczeństwo danych w przypadku utraty 1 dysku skłania mnie za wyborem
RAID5.
Nie widze tutaj innego rozwiązania które byłoby równie uniwersalne w moim
przypadku.

> To co jest wsadzone w plyty desktopowe, to jest ogolnie niewiele warte.

Dlaczego ...?
Nie zalezy mi na szybkości a na bezpieczeństwie.