Re: raid 5 na 3 dyskach + widnows

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 00:33:51 MET DST

Użytkownik "milutki" <abu_debu@algrim.pl> napisał w wiadomości
news:f5p4kq$q4v$1@news.onet.pl...
>A najtańszy kontroler RAID5 to wydatek rzędu ....?

Nie wiem. Podejrzewam ze kilkaset zlotych. Ale moze opisz po co ci taka
macierz?
Bo skladac cos takiego do domu to sredni pomysl (lepiej mirror) a do
powazniejszych
zastosowan to polecalbym jakis lepszy kontroler (np. Adaptek 2230SLP) jesli
nie
embedowane rozwiazania typu SmartArray czy PERCe.

> Czy dobry będzie kontroler RAID5 wmontowany w płytę głowną?
> (niestety moja tego nie posiada ale w innym komputerze mam
> zaimplementowany)

To co jest wsadzone w plyty desktopowe, to jest ogolnie niewiele warte.