Re: Vista - wariuje explorer

Autor: |Pio| <pio_wa_at__wytnij_o2.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 12:25:37 MET DST

> A ja przylaczam sie do pytania i przy okazji wklejam cos, co udalo mi
> sie wyguglac: http://tinyurl.com/2364ha . Poki co porada z tamtego
> tematu dotyczac ccleanera nie zadzialala, ale jeszcze testuje, czy to
> faktycznie gg, czy nie.

o, fajnie, że to nie tylko mój problem.
co do gg - nie, to nie gg. raz, że mam 6.1, a wszyscy inni stawiaja na
najnowsza wersje, a dwa ze bez uruchamiania komunikatora jest to samo.

tak samo ccleaner - ze niby co on tu pomoże... wyczysci syf, ale samego
blędu w którymś programie (ja tam stawiam na element systemu) nie usunie.

problem ma raczej związek z procedura usypiania/hibernacji.

stawiałem na soft do bluetootha, ale upgrade niewiele pomógł.

--
Pozdrawiam,
P.W.