Re: Vista - wariuje explorer

Autor: Domino <domino99_at_icpnet.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 12:40:06 MET DST

Użytkownik "|Pio|" <pio_wa@_wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości
news:f5lgp4$qve$1@news.onet.pl...
>o, fajnie, że to nie tylko mój problem.
>co do gg - nie, to nie gg. raz, że mam 6.1, a wszyscy inni stawiaja na
>najnowsza wersje, a dwa ze bez uruchamiania komunikatora jest to samo.
>tak samo ccleaner - ze niby co on tu pomoże... wyczysci syf, ale samego
>blędu w którymś programie (ja tam stawiam na element systemu) nie usunie.
>problem ma raczej związek z procedura usypiania/hibernacji.
>stawiałem na soft do bluetootha, ale upgrade niewiele pomógł.

Musze przyznac, ze w moim przypadku to jest (byl?) problem z gg. Od 20h
mniej wiecej pracuje bez gg, kompa specjalnie zostawilem na noc wlaczonego,
i poki co wszystko jest ok. Dodam, ze wczesniej ten blad pojawial sie co
pare godzin (5, 6?). Gg instalowalem kilka roznych wersji, na poczatku
mialem najnowsza, potem zainstalowalem jakies starsze wersje i bylo to samo.
Sie okaze niedlugo kiedy wlacze gg...