Re: Vista - wariuje explorer

Autor: Domino <domino99_at_icpnet.pl>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 19:13:38 MET DST

Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:f5jirb$em8$1@inews.gazeta.pl...
> kolejny zacny użyszkodnik jenternetu o wdzięcznym pseudonimie
> Piotr Krzyżański raczył uszczęśliwić towarzystwo temi oto słowy:

[rahciahciah]

Panowie! Offtopicujcie sobie w innym miejscu albo zapodajcie chociaz do
tematu, ze wiadomosc zawiera [OT]!
A ja przylaczam sie do pytania i przy okazji wklejam cos, co udalo mi sie
wyguglac: http://tinyurl.com/2364ha . Poki co porada z tamtego tematu
dotyczac ccleanera nie zadzialala, ale jeszcze testuje, czy to faktycznie
gg, czy nie.

Pozdrawiam