Re: "Zniknięta partycja"

Autor: a a <ararantWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 16:42:47 MET DST

> Partycja extended ma źle zdefiniowane wartości CHS. Zmień jej koniec z
> 4865 111 30 na wartość 4865 254 63 w dowolnym edytorze partycji. Możesz
> użyć BootIt http://www.terabyteunlimited.com - podejrzewam, że przy
> otwarciu dysku zasygnalizuje on błąd i zaoferuje naprawę. Zgódź się.

Teraz mam równe wartości, ale rozmiar partycji jest nadal zbyt mały. Wydaje mi
się, że koniec LBA powinien mieć wartość 19456 254 63 podobnie jak partycji
logicznej. Z BootIt-em coś mi słabo idzie, chyba zasadniczy jest tu brak opcji
BootEdit (shareware), bo w Partition Work nie umiem znaleźć edycji wartości
CHS.

> Uruchamiałeś z niego jakiś inny system?

A skąd. Wystarczyło samo podłączenie - taki numer mam już drugi raz,
poprzednio demolkę wywołał dysk od laptopa, z którego chciałem zgrać dane.

--
a a