Re: VPN odpalone, ale zapora w winxp blokuje innym dostęp do moich udostępnionych zasobów, które porty muszę wstawić do wyjątków

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 10:58:05 MET DST

Dnia 19 Jun 2007 07:28:25 +0200, aggaz30@poczta.onet.pl napisał(a):

> czyżbym był pierwszą ososbą, która odpaliła tunel?

Konfiguracja serwerów sieci VPN i zapory
https://thesource.ofallevil.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/pl/library/ServerHelp/9f6ec678-14ad-48d3-9191-8864fd91a6fd.mspx?mfr=true

Jak skonfigurować połączenie z wirtualną siecią prywatną (VPN) w
systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/314076/pl

JAK: Instalacja i konfiguracja serwera wirtualnej sieci prywatnej
http://support.microsoft.com/kb/308208/PL/

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/