Obraz parycji o rozszezeniu PQI (Powerquest'a)

Autor: salvinia <salviniaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 10:17:33 MET DST

Zaczne od tego, ze mam lapcia na ktorym jest ukryta partycja (recovery).
Zrobilam kopie tej partycji 'Power questem' do pliku: ( kopia.PQI )
Pytanie mam takie:
Moze wiecie jak z tego zrobionego obrazu (PQI) odczytac lub skopiowac znajdujace
sie tam pliki systemu. Moze jest jakis program, ktory odczytal by ten format
(PQI) partycji, co pozwolilo by mi wyciącnąc pliki z tego obrazu, bodz
przekonwertowac go na np. ISO, czy inny.