Re: Problem z DNS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 10:58:06 MET DST

Dnia Tue, 19 Jun 2007 07:40:17 +0200, Krzysztof Gibas napisał(a):

> Po reinstalce to samo. Jeszcze tam nie byłem, ale poza wymianą karty
> nie bardzo mam inny pomysł. Czy można blokować kogoś w sieci bazując
> na czymś innym niż nazwa netbios, adres mac lub IP?

Pisałeś, że to sieć sąsiada - zorientuj się, w jaki sposób udostępnia
Internet dla Ciebie. Teoretycznie można blokować po różnych jeszcze
rzeczach, ale jeśli to jest jakiś prosty router sprzętowy bądź jakiś
router na Linuksie bądź Windows, to jest to praktycznie
nieprawdopodobne. Stawiam na jakąś niekompatybilność interfejsów
sieciowych. Pokombinuj z parametrem MTU, może blokowane są tylko duże
pakiety, a ping używający normalnie pakietów minimalnej wielkości,
przechodzi. Zresztą, sprawdź sam - wpisz ping -l 1492 www.wp.pl.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/