windows vista i problem z drukarka :/

Autor: ewka <ewacza_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 09:00:18 MET DST

Witam,
Mam pytanie do tych co sie lepiej ode mnie na rzeczy znaja, a mianowicie co
mozna pokombinowac gdy drukarka nie obsluguje systemu vista. Na stronie
producenta akurat do tego modelu nie ma sterownikow (canon lbp5200),
zastanawiam sie czy nie sprobowac zainstalowac sterownikow do modelu 5000
albo 59cos tam, bo do tych sa. Fakt faktem nie usmiecha mi sie drukowac
tylko z jednego kompa, ktory ma xp, ostatecznie moznaby udostepnic drukarke
na tym z xp, ale ten jako przenosny nie zawsze w biurze jest wiec tez bylby
to dostep ograniczony :/
Tymczasem jestem zmuszona do korzystania z atramentowki, napisze tez maila z
zapytaniem do canona, w koncu moze oni cos tez podpowiedza. Z gory dzieki za
wszelkie wskazowki.

--
pozdr,
ewka