Re: Office 2003 nie instaluje się do końca na VISTA

Autor: Michał Lubecki <michal_at_lubecki.oswiecenia.wytnij.net>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 17:51:09 MET DST

Cucumber pisze:
> Witam!
> Mam taki mały problem i nie mogę sobie z nim poradzić. Zainstalowałem
> boxową wersję Office 2003 Standard. Wszystko pięknie ładnie tylko za
> każdym razem kiedy uruchamiam jakikolwiek składnik pakietu aktywuje
> się Win instalator (jak przy pierwszym uruchomieniu po instalacji).
> Deinstalowałem ten pakiet, wyrzucałem wszystko co się dało, pobrałem
> aktualizacje i nic. dalej to samo... Ma ktoś jakiś pomysł?

Miałem podobny problem z oficem - zaczełem mieszać i tereaz instalator
wywraca się podczas uruchamiania..

Ne mogę ani dokonać naprawy jak i deinstalacji office-a.. może ktoś
podać przepis jak pozbyć się manualnie officea z systemu? (coś jak lista
wpisów do rejestru i miejsc przetrzymywania plików do pozbycia się..)

Michał