Office 2003 nie instaluje się do końca na VISTA

Autor: Cucumber <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 22:17:47 MET DST

Witam!
Mam taki mały problem i nie mogę sobie z nim poradzić. Zainstalowałem
boxową wersję Office 2003 Standard. Wszystko pięknie ładnie tylko za
każdym razem kiedy uruchamiam jakikolwiek składnik pakietu aktywuje
się Win instalator (jak przy pierwszym uruchomieniu po instalacji).
Deinstalowałem ten pakiet, wyrzucałem wszystko co się dało, pobrałem
aktualizacje i nic. dalej to samo... Ma ktoś jakiś pomysł?