Re: problem z licencjami terminalowymi

Autor: Tom <guma_at_interpc.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 23:50:13 MET DST

Użytkownik "Marcin Burda" <ml0dy@crab.pl> napisał w wiadomości
news:f4li1t$olf$1@inews.gazeta.pl...

> serwer licencji zostal aktywowany wszystko zostalo wykonane poprawnie
> robilem aktywacje automatyczna a pozniej jeszscze reczna poprzez
> https://activate......
>
> Niestety efekt ten sam:( licencja wygasa 13 sierpnia.

Nie masz sie czym martwic. Licencja wygasnie 13 sierpnia, klient podlaczy
sie 14 i zostanie mu wydana nowa licencja na kolejne xxx dni. Ile nie wiem.
Pewnie madrzejsze glowy ci napisza. U mnie licencje wystawione jednego dnia
sa wazne czasem przez 50 dni a czasem przez 80. Nie szukalem rozwiazania
skoro po tym okresie licencje sie automatycznie odnawiaja.
Tomek