Re: Problem z DNS

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 23:30:51 MET DST

Krzysztof Gibas ośmielił się napisać:

> Wszystkich opisanych przez Ciebie rzeczy próbowałem (hosts jest
> normalny, wpisany tylko local), ale dzięki za wysiłki :)

pozostaje ci jednie recznie wpisac nazwa->ip w pliku hosts ;)

nie no, musi byc jakies logiczne wyjasnienie tego, masz moze wlaczona
zapore czy cos takiego (moze jest problem z sama komunkacja sieciowa po
okresolnym porcie)?
a jesli wpiszesz probnie w pliku hosts np www.wp.pl ->
212.77.100.101 to pingujac www.wp.pl pingujesz?