Re: [OT] Re: Co zamiast NERO w Viscie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 06:14:51 MET DST

Dnia Fri, 1 Jun 2007 00:51:35 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> ** Michal Kawecki wrote:
[...]
> Acha. No to wiele tłumaczy. Generalnie to pytałem o to czy API do tych
> funkcji w Vista jakoś się radykalnie zmieniło (ma coś lepszego), czy
> też może w Nero byli jacyś rozkoszni programiści. Wygląda na to drugie.
>
> Pytam z tego względu, iż aczkolwiek nie prędko mi do Visty w ogóle bo
> nic mi nie oferuje specjalnego to chciałbym wiedzieć co i jak bo w
> przyszłości będę niestety na to skazany. :(
>
> Istnieje jakaś lista tego co _działa_ z Vistą czy trzeba się domyślać
> ew. testować samemu (jakbym nie miał nic lepszego do roboty)?

Istnieje parę takich nieoficjalnych list, na przykład
http://www.iexbeta.com/wiki/index.php/Windows_Vista_Software_Compatibility_List
http://forumz.tomshardware.com/software/List-Vista-Supported-Hardware-Software-ftopict232602.html

Co do API to nie mam teraz czasu tego poszukać. Może za kilka dni.
Niemniej problemów szukałbym raczej w źle napisanym Nero, które przecież
także w XP sprawiało problemy z pracą na koncie zwykłego użytkownika...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/