Re: Problem z Windows Update

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 07:59:49 MET DST

Skrypek pisze:
> Artur Grdeń nabazgrał:

> Dodać mogę, że zainstalowałem dzisiej KB927891 na jednym z komputerów
> cierpiących na ww. przypadłość i mu nie pomogło.

Wlasnie, mam dokladnie ten sam problem. Zainstalowalem juz ostatnia
(3-cia) wersje poprawki KB927891 i nic. Czy udalo sie to komus w ogole
obejsc bo m$ nie daje sobie rady z wlasnym softem??? Narazie musialem
wszystkie automatyczne updaty wylaczyc i wieczorem sie odpalaja zeby do
rana bylo wszystko zainstalowane, ale to nie jest rozwiazanie... m$ jaja
sobie robi! wiedza o problemie, maja kod i nie umieja go naprawic w
ciagu kilku miesiecy.