Re: [OT] Re: Co zamiast NERO w Viscie

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 00:51:35 MET DST

** Michal Kawecki wrote:

> Ależ działają.

Nero też działa, ale z tego co kolega opisuje nie działa konkretna
wersja, nowsze działają ale trzeba dopłacić. Tak?

> Nero to specyficzny przypadek.

Na czym ta specyfika polega? Tylko nie pisz, że na tym "że nie działa"
bo już to wiemy - interesują mnie technikalia. ;)

> Na szczęście go nie używam, wolę plugin CD/DVD Burner z Total
> Commandera. Napisany dwa lata temu, a działa.

Acha. No to wiele tłumaczy. Generalnie to pytałem o to czy API do tych
funkcji w Vista jakoś się radykalnie zmieniło (ma coś lepszego), czy
też może w Nero byli jacyś rozkoszni programiści. Wygląda na to drugie.

Pytam z tego względu, iż aczkolwiek nie prędko mi do Visty w ogóle bo
nic mi nie oferuje specjalnego to chciałbym wiedzieć co i jak bo w
przyszłości będę niestety na to skazany. :(

Istnieje jakaś lista tego co _działa_ z Vistą czy trzeba się domyślać
ew. testować samemu (jakbym nie miał nic lepszego do roboty)?