Re: Win2k nie znajduje samego siebie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 May 2007 - 13:21:25 MET DST

Dnia Fri, 25 May 2007 11:07:00 +0000 (UTC), Tomasz Minkiewicz
napisał(a):

> No... w sumie... dokładnie tak było.
> Wg mojej najlepszej wiedzy żadna z tych operacji destrukcyjna nie jest,
> ale efekt dały w sumie nienajlepszy. Nie wiem czemu. Może jakiś związek
> miało to, że windows był sklonowany na nowy dysk - ale przecież po tym
> działał.

Bo może ta partycja jest uszkodzona. Albo też wpisy w Boot.ini nie
zgadzają się z wpisami w tabeli partycji (chodzi o ich kolejność). W obu
tych przypadkach Konsola Odzyskiwania nie odnajdzie systemu. Tak czy
tak, to co teraz robimy to jest tylko odkręcanie efektu wykonania
fixboot bez parametru, a pozostaje jeszcze ustalenie, czemu ten Windows
nie startuje. Jak już do tego przejdziesz to wrzuć tutaj zawartość
Boot.ini. No i wykonaj chkdsk /r spod Konsoli Odzyskiwania (te bad
sectors!)

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/