Problemy z hibernacja, usb i DVD-RW - vista

Autor: gajowy <gajowy2020_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 08:55:35 MET DST

Witam,

Niedawno zakupiłem nowego kompa z oemową Vistą. Od jakiegoś czasu
próbuję poradzić sobie z kilkoma problemami, ale nijak postępów nie widać:

- posiadam nagrywarkę LG GSA-4163B - jest ona widoczna w systemie, moge
na niej nagrywac przy pomocy programow zewnetrznych (nero), natomiast
Vista nie potrafi na niej nagrywac. Nie ma na pasku narzędzi przycisku
"nagraj". Przycisk taki jest tylko w galerii, ale po jego naciśnięciu
dowiaduję się, że nie posiadam urządzenia potrafiącego nagrywać płyty
CD/DVD. Upgradowałem firmware, ale nic nie pomogło. Usunąłem wszelkie
oprogramowanie, które w jakikolwiek mogło mieć wpływ na sterowniki
napędów (czyli nero, daemon tools, itp.) ale ciągle nic.

- dziwnie zachowuje mi się narzędzie wstrzymania. Po wciśnięciu
odpowiedniego przycisku, gaśnie monitor, stają dyski, trwa to wszystko
kilka sekund i komputer z powrotem się wzbudza

- i ostatnia - najmniej istotna sprawa. Modem (sieć z kablówki - modem
podłączony do karty sieciowej on-board) i myszka (podłączona do ps2):
gdy były podłączone do mojego starego kompa, po jego wyłączeniu
przechodziły w stan czuwania. W nowym kompie myszka cały czas miga (ma
takie cholerne diody, których nie widać, póki się nie podłączy - i się
naciąłem w sklepie), natomiast modem jest aktywny.

Spotkaliście się może z podobnymi problemami? Będę wdzieczny za wszelkie
wskazówki. Na razie zastanawiam się, czy nie zainstalować Visty na nowo
(przy okazji - czy Vistę można "nadinstalować" na istniejącą instalację?).

Oto moja konfiguracja:
płyta: Gigabyte GA-965P-DS4
proc: Intel Core 2 Duo E6400
grafa: MSI GF 8800GTS 320MB
pamięć: Geil 2GB DDR2 667 Dual Chanel Kit 5 5-5
system: Vista Home Premium

Pozdrawiam
gajowy