Re: Czy jest to możliwe???

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 23:18:51 MET DST

fuks <fuksWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Czy jest możliwe złamanie hasła administratora na kompie system WinXP
> zarządzanym z domeny i z ograniczonymi prawami użytkownika.
> Wydaje mi się że jest to nie do obejścia, gdyż nie da się zainstalować
> żadnego narzędzia które pozwoliłoby na zrobienie czegokolwiek. W
> dodatku komp nie ma stacji dyskietek. W Biosie też nic nie można
> zmienić gdyż jest hasło. Nie chodzi mi o szczegóły lecz o samą ideę.

Z działającego systemu tylko poprzez jakąś niezałataną lukę umożliwiającą
podniesienie uprawnień i wyciągnięcie hasha hasła lub jego zmianę. Jeśli
chodzi o niedziałający system to skoro nie ma stacji dyskietek to może
bootowanie z CD innego systemu i łamanie z niego?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/