Re: nowy komp w domenie

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 23:20:59 MET DST

W artykule <1179773393.379485.94840@x35g2000prf.googlegroups.com>
Janus napisał(a):

> ponieważ osoby przy kompach sie nie przemieszczaja nie chce profili
> mobilnych, ale by ich proifile zostały lokalnie teraz problemy:

Przy wejściu do profili użytkowników masz możliwość zmiany typu z mobilny
na lokalny. Nie korzystałem nigdy z tej opcji, więc nie wiem jak to
w praktyce działa.

> - komp podłaczony do domeny strasznie długo sie loguje (a dokłądnie
> wczytuje ustawienia:(

Też to mam, ale coś kosztem czegoś.
Przynajmniej mi użytkownicy nie marudzą, że nawet rano nie mają czasu
wypić herbaty/kawy ;)

> - chciałem przekopiowac stary profil lokalny stacji roboczej, na
> profil lokalny z doemeny - profil który che skopiować ma nieaktywny
> przycisk kopiowania :(

Zrestartuj komputer i zaloguj się na konto administratora (najlepiej domeny).
Dopiero wówczas będziesz miał możliwość skopiowania profilu lokalnego
na serwer (przycisk jest nieaktywny, kiedy rejestr=ntuser.dat jest używany
przez programy/system i nie został zwolniony przy wylogowaniu).
Restart usuwa tą blokadę ;)

Jacek