Sharowanie plikow w sieci pomiedzy Vista a XP - problem

Autor: Jakub Wronski <jakub_at_NOSPAM.jakubwronski.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 09:19:48 MET DST

Witam,

Posiadam w domu siec, w ktorej funkcjonuja sobie dwa komputery - stacjonarny
z zainstalowanym XP Professional i notebook z zainstalowanym Vista Home
Premium. Chcialbym miec mozliwosc przerzucania po sieci plikow pomiedzy tymi
dwoma komputerami, ale niestety, mimo wielu prob, nie udalo mi sie uruchomic
udostepniania plikow w zadna strone.

Czy ktos moze przypadkiem walczyl z takim problemem i udalo mu sie go
rozwiazac? Bylbym wdzieczny za pomoc (i przy okazji wziecie pod uwage faktu,
ze nie jestem zbyt dobrze obeznany w temacie sieci i mowic do mnie o tym
nalezy jak do 5-latka ;-) ).

Z gory dzieki,
Jakub