Problem z Win XP w domenie Win2000

Autor: YARO <jarsoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 08:57:41 MET DST

Witam.
Proszę o poradę co mam zrobić bo nie wiem czemu tak się dzieje.
Mam Windowsa 2000 Serwer jako kontroler domeny. Jako stację roboczą mam Windows
XP Professional. Dzieje się tak, że jak nie używam sieci (dysków sieciowych)
przez dłuższy czas (ok. 3-4 godziny) to rozpina mi sieć i muszę resetować kompa
(stację roboczą). System czysty, tzn. bez wirusów, SP2 zainstalowany. Co to może
być że tak się dzieje ?

Z góry dzięki za każdą dobrą radę.

YARO