Re: Backup przez sieć

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 00:43:32 MET DST

adasiek napisał(a):
> Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote in

> i co z tego? jaki masz powod, aby nie podlaczyc tego dysku pod ATA/33?

Taki że komputer ten nie jest stanie przetwarzać więcej jak 10MB/s (Cel
400MHz), problem moze też byc 8GB dla BIOS. (system to Win98).
Kopiowanie po sieci nie szybciej niż 3,5MB/s (a taki proces SYSTEM
zajmuje 100% podczas kopiowania (wiem wiem - tandetna sieciówka).
Ogólnie to nie warto inwestować. backup juz zrobiłem mam go u siebie i
wszystko cacy :) Siądzie dysk zupełnie - kupi sie nowy komputer.