XP home - zwykłyużytkownik i kasowanie nieswoich wydruków

Autor: Kłapouchy <john_at_doe.com>
Data: Mon 21 May 2007 - 00:18:13 MET DST

Witam!

Chcąc postępować zgodnie z zaleceniami bezpieczeństwa założyłem
sekretarce zwykłe konto użytkownika. Na moje nieszczęście komputer
udostępnia przez sieć drukarkę, która lubi od czasu do czasu wariować
(gdy wejdzie w stan uśpienia) i drukować śmieci. Istota problemu polega
na tym, że sekretarka jako ZU nie ma uprawnień by skasować oczekujących
wydruki z sieci.
Czy w wersji home można nadać takie uprawnienia? Ewentualnie czy można
przy pomocy "net print (...) / savecred"* wyczyścić całą kolejkę?

Liczę na pomoc i pozdrawiam
 (---)

--
*) nie mam teraz pod ręką XP home by sprawdzić składnię