Re: Backup przez sieć

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 21:45:34 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f2qj6m$s0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Taki że komputer ten nie jest stanie przetwarzać więcej jak 10MB/s (Cel
> 400MHz),

Tak, ale on ma cache 8 MB, zamiast 256 kB (tyle miałem na seagate 8GB) i
wyraźnie na starym amd k6-2 300 MHz na Shuttle HOT pod w98 operacje dyskowe
nabrały rozmachu. I druga rzecz - o tym że dysk pracuje wiesz tylko po
świecącej diodzie. Prawie wcale go nie słychać.

> problem moze też byc 8GB dla BIOS. (system to Win98).

Może nie zobaczyć > 32 GB, ale to nie problem - wystarczy wejść na stronę
WD i ścignąć jakiś soft narzedziowy do ich dysków, wtedy widział
pełnąpojemność.

> Kopiowanie po sieci nie szybciej niż 3,5MB/s (a taki proces SYSTEM
> zajmuje 100% podczas kopiowania (wiem wiem - tandetna sieciówka). Ogólnie
> to nie warto inwestować. backup juz zrobiłem mam go u siebie i wszystko
> cacy :)

To po co ten post? ;)

> Siądzie dysk zupełnie - kupi sie nowy komputer.

Heh, za 400 PLN? ;)
Ale racja - jak już jest kasa to nie ma co się bawić w wymianę hddw
ośmioletnim dziadziu.

pzdrw
gl12d4