Re: vista - eudora - zalaczniki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Fri 18 May 2007 - 16:29:47 MET DST

On Fri, 18 May 2007 08:16:55 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
wrote:

>To musi być ewidentnie problem z Twoją Vistą, bo
>http://www.eudora.com/techsupport/kb/2754hq.html .

tak, czytalem. nie znalazlem tez nikogo kto by sie na polaczenie
eudora-vista skarzyl specjalnie. tez sadze, ze to jest problem visty.
na innym kompie mam problem z upgradem video codeca w IE wygladajacy
mniej wiecej w taki sam sposob jak moj problem z eudora i firefoxem.

>Do czyszczenia resztek po nim. Wcale nie jest tak prosto go do końca
>odinstalować :-\.

kontrolnie zainstalowalem viste (tzn. przywrocilem kompa do
fabrycznych ustawien) bez nortona, bez firewallow, bez jakis jeszcze
firewerkow w ogole. tym razem instalacja byla pod moja kontrola i
jestem pewien, ze nie specjalnie mozna bylo w niej namieszac, no chyba
ze sony jakis myk w preinstalacji wykonalo.

>No, musiałbym ją zainstalować żeby sprawdzić, a nie za bardzo mam teraz
>możliwość...

ok. nie ma sprawy. dzieki za czas i zainteresowanie. <rs>