Re: vista - eudora - zalaczniki

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 18 May 2007 - 08:16:55 MET DST

Dnia Thu, 17 May 2007 13:32:25 -0400, rs napisał(a):

> On Wed, 16 May 2007 23:14:23 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
> wrote:
>
> dzieki za odpowiedz. no niestety nie dziala to tak jak powinno.
> przelecialem pare tutoriali na temat UAC. wylaczalem i wlaczalem po
> calosci jak i poszczegolne opcje dla konta danego uzytkownika, ktory
> ma przywileje administratora. zapuscilem eudore ze zgodnoscia z XP.
> caly czas to samo. zauwazylem, ze to nie tylko kwestia eudory, bo np.
> firefox nie potrafi zainstalowac pluginow. chocby takiego durnego
> flasha.

To musi być ewidentnie problem z Twoją Vistą, bo
http://www.eudora.com/techsupport/kb/2754hq.html .

> process monitor siedzi na kompie ale nei znalazlem zadnego wspisu o
> niemozliwosci zapisu, rowneiz i logi sa czyste od jakichkolwiek
> bledow.
> "norton cleanup" to chyba nie narzedzie do odinstalowywania pakietu
> symanteca?

Do czyszczenia resztek po nim. Wcale nie jest tak prosto go do końca
odinstalować :-\.

> jeszcze raz dzieki za odpowiedz i moze jakies jeszcze inne sugestie?
> <rs>

No, musiałbym ją zainstalować żeby sprawdzić, a nie za bardzo mam teraz
możliwość...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/