przywrócenie usługi

Autor: Barnaba <l.prv_at_vp.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 15:48:11 MET DST

System WinXP PRO, legalny, wszystkie aktualizacje. Zastosowałem narzędzie
ArcaClean. Przed skanowaniem program zażyczył sobie wyłączenia usługi
przywracania systemu, na co wyraziłem zgodę Po restarcie ArcaClean
przeprowadził kontrolę dysku i zamknął się. Po zakończeniu działania
sytuacja jest taka: we właściwościach - mój komputer/przywracanie systemu
wszystko jest w porządku, w usługach przywracanie systemu zaznaczone jest
"automatycznie". Mimo tego we właściwościach usługi wskazany jest stan
"zatrzymano". Po próbie uruchomienia usługi otrzymuję komunikat: Nie można
uruchomić usługi. Błąd 2 - nie można odnaleźć określonego pliku.
 W podglądzie zdarzeń/ system występuje błąd Service Conbtrol Manager. We
właściwościach błędu: usługa przywaracania systemu zakończyła działanie, nie
można odnaleźć określonego pliku. Uruchomiłem SFC, ale również nie
przyniosło to zmiany sytuacji.

Czy ktoś mógłby mi pomóc w ponownym uruchomieniu usługi (w przeszłości
zdarzało mi się korzystać z jej dobrodziejstw).

Barnaba