Re: Poradźcie coś - aplikacja DOS

Autor: PaulS <pawcioosNOSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 11:37:21 MET DST

hill_thebill wrote:

> zainstaluj Win98 "obok" Visty, nie da się?

Pierwsza sprawa: kupiony komputer posiada płytkę z Recovery Media
(Nośnik przywracania systemu operacyjnego). Jak to później z tego się
przywraca na gołym dysku? Co dziwne nie ma nic na ten temat w instrukcji
dołączonej do komputera. Może ktoś napisać jak to wygląda?

Druga sprawa: system ma być legalny, gdzie ja kupie Win98 (już dawno nie
ma w sprzedaży). Rozumiem że pierwsze ma być Win98 a potem Vista.

Pozdrawiam Paweł